пʼятниця, 5 грудня 2014 р.

Натхнення з Anairda Kashef

Привіт, феєчки!

З вами Адріана і сьогодні я хочу з вами поговорити про кольори, шестерні і експерименти. Коли за вікном починають мерехтіти перші діамантики снігу мені хочеться всі свої роботи посипати глітером. Питання, чи новорічні вони, відсувається на якийсь десятий план,  головним у мене на столі є глітер. Руки у глітері, стіл у глітері, підлога у глітері, і навіть кіт. Роблячи роботу, яку я вам хочу показати було дуже цікаво що ж воно з цього вийде. Шестерні, спреї, фарби, глітер, мікробісер, оверлей і чіпики. Шалений мікс. Йдемо дивитися?
 В роботі використала чудовий чіпборд з набору. Я вже використовувала чіп з цього набору в ось цій  листівці. І маю ще центральну частину на блокнотик.  Тобто як бачите доволі функційна штука набір чіпика. 

Бажаю вам безмір натхнення та святкового настрою.
З вами була Адріана.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Залиште свій коментар