середа, 10 грудня 2014 р.

Сніжно-ніжне натхнення з Anairda Kashef

Привіт феєчки, з вами Адріана і це означає, що сьогодні у нас нова порція натхнення від мене. Буду вас надихати холодом та ніжністю. Дивне поєднання, скажете ви, але пухкенький сніжнок у мене асоціюється саме з ніжністю. Був би він ще теплий....  Поглянемо, що мені створилося?
Листівочка мерехтить та переливається усіма барвами зими. Ялиночку я зробила 3Д, намастивши товстий шар текстурної пасти на краї. Аби ялиночка замерехтіла, посипала краї блистітками. І знову я використала лише один шар з Двошарової прикраси 02
Також хочу вам нагадати, що ми чекаємо на ваші новорічні роботи у "Новорічній казці":
І запрошуємо поласувати смачним у нашій цукерочці
Сподіваюся, що моє натхнення було для вас корисним. Зичу безмір натхнення та гарного настрою. З вами була Адріана.




2 коментарі:

Залиште свій коментар