субота, 13 грудня 2014 р.

Новорічна ялинка від Тані Ємельяненко

Привіт, любі читачі!
Новий рік вже майже на порозі, тому сьогодні я, Тетяна, завітала до вас з ідеєю, як прикрасити домівку і при цьому зберегти найдорожчі спогади.
Найважливіша подія цього року для мене - народження донечки. Тому я вирішила зробити ялинку у вигляді шедоу бокса з фото моєї донечки по кожному місяцю її життя.
Основа ялинка зроблена з щільного картону і прикрашена акриловими фарбами та текстурною пастою.


Головна прикраса - віночок зроблений з плотерної вирубки, який прикрашений оверлеєм, наліпкою, дерев'яною повітряною кулею, яку я розфарбувала акриловими фарбами, а також чіпбордом з музикального набору. Ключ я покрила срібною пудрою для ембосінгу, а нотки залишила природного кольору.


Зірочка - це також плотерна вирубка, яку чудово замінить чіпборд з набору "Місяць і зірки".


Дякую, що завітали! Гарного дня. З вами була Тетяна.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Залиште свій коментар