четвер, 19 березня 2015 р.

Чоловіча листівочка. Натхення з Anairda Kashef

Привіт, чіпомани.

 З вами Адріана і сьогодні я надихатиму вас своїм улюбленим стилем. Не є таємницею, що я просто обожнюю всілякі механізми, шестерні, лямпочки і всіляке таке цікавеньке. Я просто закохана у цей розділ чіпиків у магазинчику "Вензелика". Неодмінно загляніть. Не спокуситися на придбання просто неможливо.

 Ці лаконічні годиннички мають бути в скрапзапасах кожного хом*яка. Я б взагалі додавала їх у кожну роботу. Чудова окраса.
 У тежику з силуетом лампочки всередині колись вона і мешкала, але її я використала для свого іншого проекту. Як на мене дуже класна штука - чіпик у чіпику.
На цьому у мене на сьогодні все. Зичу вам натхнення і не забувайте ділитися результатами свого натхнення у нашій Галереї.

 З вами була Адріана.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Залиште свій коментар