вівторок, 5 травня 2015 р.

Геометрія+метелик. Натхнення від Anairda Kashef

Привіт, чіпомани.

 З вами Адріана і геометричне натхнення від мене. Ви вже думали над роботою для нашого завдання? Ще маєте трішки часу, а я маю намір надихнути вас для участі у нашому завданні. У мене склалася сторіночка про мою донечку, в якої був період "мама пофотографуй мене". Улюбленим заняттям було корчення мармизок у об*єктив і дякуючи цьому захопленню донечки в мене є знимки для заскраплювання.
У роботі я використала вирізані квадрати та висічку метелика. З чіпика у мене стрілочки, дужечки та напис.
Отож приймайте участь у нашому завданні.
Завдання №16 
Спонукала вас до участі я - Адріана. Гарного настрою та безміру натхнення вам. 
   



2 коментарі:

  1. Така яскрава палітра!!! А головний "метелик" - просто (пху-пху) сонечко :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Щиро дякую. Головний метелик ще той метелик... хвилі спокою нема поки в хаті.

      Видалити

Залиште свій коментар