пʼятниця, 8 травня 2015 р.

Повітряні кулі. Натхнення від Anairda Kashef.

Привіт, чіпомани.

 З вами Адріана і повітряна серія натхнення від мене. Я не знаю чи є на світі людина, яка не мрія бодай раз у житті побувати у корзині повітряної кулі. Ось і у мене є така мрія. Поки я мріяла про підкорення небесних просторів мені створилося дві роботи з використанням повітряних куль. Спішу показати:

А також детальки:
 Надихаючий напис:
 Просто красива знимка:
Для створення цього блокнотика я застосувала Повітряна куля 03.

Також з застосуванням повітряної кулі я створила листівочку:
Сподіваюся,  що змогла вас надихнути. Пам*ятайте, що у нас вийшли Новинки місяця (там такі красоти), а також приймайте участь у наших завданнях. 
З вами була Адріана. Зичу вам безмір натхнення.
 



Немає коментарів:

Дописати коментар

Залиште свій коментар