вівторок, 26 травня 2015 р.

Блокнотів багато не буває... Натхнення з Тетяною

Привіт!
Сьогоднішнє блокнотове натхнення я розпочну з ніжного блокнотика форматом А6.
Чипборд, який я використала в роботі чудово пасує до ніжних робіт. Закручену гілочку з листочками я заембосила білою пудрою, розрізала на частини та додала до квітки
Детальки

Задня частина блокнотика прикрашена негативом від метелика, який я наклеїла та присточила на машинці.


Другий блокнотик, який я хочу вам показати це повна протилежність першому)
Отже, морський блокнотик в стилі міксед-медіа. Формат блокнота А5, в середені зістарені сторіночки, які скріплені за допомогою пружини.
 Пропоную вам переглянути відео майстер-клас по створенню обкладинки для цього блокнота ось тут. Буду рада, вашим відгукам та коментарям!

І детальки



Дякую, що завітали та переглянули мій пост!
Завжди рада вашим коментарям та відгукам!
Гарного та неймовірного дня!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Залиште свій коментар