понеділок, 29 червня 2015 р.

Натхнення від YuliaM. Святково-дитяча сторінка + МК

Доброго дня, дорогі наші читачі!

Сьогодні з вами Юля YuliaM . Хочу поділитися з вами яскравою і водночас ніжною сторінкою для чудової дівчинки. Сторінка з геометричними елементами та квітами. А ще в цій сторінці я використала розрізаний на смужки папір та розрізаний на частини чіпборд.
Кілька деталей сторінки. Серветка від Вензелик - справжня шикарна прикраса.

Кола-кола...справжні бульбашки)
А тепер кілька робочих моментів створення сторінки. Беремо два види паперу - у мене листочок від Lemon Owl і листочок від 7Dots Studio. Розрізаємо один листочок на шеврон зі смужками шириною у 1,5 см і приклеюємо шеврон до основи
Додаємо веселих бульбашок за допомогою штампів та трафарету і текстурної пасти
Декоруємо серветку від Вензелик. Спочатку грунтуємо чіпборд, потім змащуємо його медіумом і посипаємо білим глітером.
Створюємо композицію з підложок та фотографії. Серветку я розрізала на дві частини, які розмістила по куткам фото.
Будьте уважними - розміщуйте розрізані елементи так, щоб не було видно краї зрізів. Я ніколи не викидаю негативи від чіпборду, тому що часто використовую їх як декоративні елементи або додаткові підложки для створення об'єму. Цього разу я також використала негатив від завитків, який покрила грунтом.
Додаємо квіти, розетки, інші прикраси
І ще додамо бульбашок - чіпборд - кола від Вензелик. Я обожнюю ці кола) Пофарбувала їх акриловою фарбою у два кольори. Приклеїла до сторінки, а в середину по контуру нанесла текстурну пасту зі скляними кульками - наші бульбашки готові.
Сонячного вам настрою та яскравого натхнення!
З вами була Юля
Використані матеріали:

1 коментар:

  1. Юлю, така краса! Отримала масу задоволення від перегляду фото та читання МК. Дуже гарно все описано й так просто, що я аж подумала, що сама би хотіла щось схоже зробити. ))

    ВідповістиВидалити

Залиште свій коментар