субота, 8 серпня 2015 р.

Чоловічий блокнот з Anairda Kashef

Привіт, чіпомани. 

Сьогодні з вами Адріана і мій стильний чоловічий блокнот. Поглянемо.
 Не уявляю собі чоловічого блокнота без шестерень. Ну і ще я просто їх люблю від природи.
 Нема надійнішого пишучого інструменту окрім олівця. Можливо, цей і варто підстругати. Але ж хіба це жіноча робота?
 Окрім чіпбордових шестерень в поле мого зору випадково потрапив старий годинник який вже давно не працює... Ну як годинник... колищній годинник. Якось так. І на блокнотику красуються справжні металеві шестерні і навіть справжній циферблат, який мені хтось подарував "бошкодавикидатиатобітреба".
 Зворотня сторона також не залишилася без уваги. Моя внутрішня жаба не дозволила викинути залишки від чіпика. Тепер  він надійно присточений та прилаштований. А ви також так робите?
На цьому у мене все.
Бажаю вам вдоста напитися залишків літа, нахапати повні жмені сонячних промінчиків і творити разом з Вензеликом.
З вами була Адріана.




6 коментарів:

  1. Ой який класнючий блокнот!!! Стильний і справжньочоловічий!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Щирезно дякую. Це все шестрені та рамочки від Вензелика. Вони круті.

      Видалити
  2. Відповіді
    1. Дякую, моя хороша. Приїжай поглядиш на нього поки він ще є :)

      Видалити

Залиште свій коментар