субота, 19 вересня 2015 р.

Альбом для маленької принцеси

Привіт!
З вами Тетяна і я хочу з вами поділитись ніжною роботою, яку я творила для маленької принцеси. Альбомчик розміром 15 на 15 см розмістився в коробочці з віконечком.
Запрошую вас подивитись деталі роботи




 Перший розворот. На ньому чудово розмістився чіпборд Мобіль та зірка, які я пофарбувала голубим чорнилом
 Другий розворот. Тут я використала частину напису з набору Baby girl та частину вензеля.
 Третій розвлорот. Дуже милі ніжки, які я заембосила білою пудрою для ембосингу.
 Четвертий розворт. На ньому я розмістила Ведмедика та пазли, які також пофарбувала чорнилом для штампінгу.
 П"ятий розворот. Ручки, зірочки та вензель чудово вписались в композицію.
 Шостий розворот.

Сподіваюсь, що надихнула вас на ніжності)
Теплої осені вам!




1 коментар:

  1. Таке смачне поєднання рожевого і голубого) Чудовий альбомчик)

    ВідповістиВидалити

Залиште свій коментар