середа, 7 жовтня 2015 р.

Ніжний вінтаж. Натхнення з YuliaM

Привіт, дорогі наші читачі та гості блогу!

Сьогодні з вами Юля Мозгова. Ви любите дарувати подарунки? Я дуже! Навіть більше, ніж отримувати. Не вмію довго ходити по магазинах і обирати подарунок, а от гарненько його загорнути і прикрасити - це про мене. Цього разу мені треба було спакувати подарунок для колеги - дуже приємної і чуйної людини. Вирішила зробити щось ніжне і вишукане. І ось що в мене вийшло
Я знаний хом'як, який тягне до нірки усілякі коробочки)) Знайшла в своїх запасах коробку для подарунків з жахливими блискучими рожевими горошками і перетворила її на легку вінтажну красуню)) Краї пофарбувала гессо. Сторони обклеїла сірим кардстоком та скраппапером від Scrapberries та Фабрики Декору. Додала трошки текстури за допомогою трафарету і текстурної пасти.
Найприємніший момент - декорування кришечки. Головна окраса - вишукана рамочка від Вензелик - дійсно королівська прикраса. Вирішила нічого не клеїти всереди рамочки - можливо, нова власниця сама додасть улюблене фото. А от саму рамочку лише трохи підфарбувала медіумом тілесного кольору
До композиції додала квіточок та гілочок. Чіпборд ідеально доповнив композицію завдяки своєму теплому кольору і вишуканому дизайну.
Сподіваюся, що змогла надихнути вас.
Натхнення вам та позитиву!



2 коментарі:

Залиште свій коментар