середа, 14 жовтня 2015 р.

Стімпанк і діти. Натхнення з YuliaM

Привіт, дорогі наші читачі!

Сьогодні з вами Юля Мозгова. Хочу показати вам сторінку у стилі стімпанк. Колись я творила в цьому стилі досить багато. І хоча трохи відійшла від нього, але час від часу повертаюся до темних кольорів, цегляних стін та різного залізяччя.
Я обожнюю стімпанковий чіпборд від Вензелика. У мене зібрана майже повна колекція - і кожного тижня я дістаю її з коробочки і переглядаю кожну детальку. Врешті я таки зважилась використати улюблений чіпборд в роботі)) Ще одна сторінка про мого синочка і про ще одну рису його характеру
Чіпборд від Вензелика покрила грунтом, проштампувала, потім пофарбувала срібним алкогольним чорнилом від Ranger, затонувала акриловою фарбою.
Доповнила чіпбордову композицію висічками та дотсами.

Дякую, що завітали!
Приємної вам творчості!

2 коментарі:

  1. Така багатодетальність... чудова сторінка... сподобалась ідея з штампуванням на чіпі :)

    ВідповістиВидалити

Залиште свій коментар