середа, 27 січня 2016 р.

Завдання 31. Дошка натхнення до 25.02

Доброї ночі, друзі!

Сьогодні нарешті починаємо новий сезон завдань у блозі "Вензелик"!
З новими колегами, новими ідеями і новими мріями.
В цьому півріччі наші завдання будуть двох видів - дошки натхнення і скетчі. 

Сьогодні - перша дошка.
Вона повітряна і ніжна, водночас солодка і свіжа, цукеркова і прохолодна.

Ось вона, надихайтесь, будь ласка!




Роботи наших фей і Ігора):

Мої вітання усім поціновувачам чіпборду! Маю честь бути запрошеним дизайнером та представити свої роботи, які я створила завдяки неймовірно ніжній дошці натхнення! Я створила квіткові конверти для грошового подарунку і допомагав мені чіпборд від Вензелика!




Така ніжна палітра дошки надихнула мене на створення легкої, повітряної та весняної роботи.


  

Використані чіпборди вензель  та метелик.

За день до того, как я увидела нашу первую нежную доску вдохновения в 2016том- мы с семьей ходили на балет "Щелкунчик". Вдохновение балетными пачками и палитрой а- ля Shabby- вытворило коробочку для хранения мелочей:



Главный герой- "Голубь" и его кружевные крылья! ))


Ігор Сідлецький
Нове ніжне завдання надихнуло мене на створеня вітального тегу,а ажурна чіпбордова рамочка мені в цьому допомогла.
 





У меня сотворилась открыточка. У нас сколько снега выпало. Ого-го! Вокруг все белое-белое. А мне хочется весны! Цветов, пенье птиц и солнышка. А чипик Менди как солнце :) 



Чекаємо Ваших робіт до 25 лютого.

Приємної творчості! Весна вже скоро)


4 коментарі:

  1. Дякую за запрошення! Радію з того, що творила з вами!

    ВідповістиВидалити
  2. Очень нежная палитра и прекрасные работы!:)

    ВідповістиВидалити
  3. Чудові роботи!!! Дошка дуже надихаюча!!!

    ВідповістиВидалити

Залиште свій коментар