четвер, 11 лютого 2016 р.

Завдання 32. Скетч.

Доброго вечора!!

Сьогодні стартуємо з новим завданням - скетчем, підготованим нашою незмінно креативною Anairda Kashef.


Надихати вас сьогодні розпочинає запрошений дизайнер Вікторія Петренко

Мені дуже подобаються такі скетчі, оскільки останнім часом я часто роблю роботи із досить симетричною композицією. Я зробила листівку із морським настроєм, хотіла зробтити своєрідний вигляд пляжа після шторму. Фон зроблений з нуля за допомогою ембосингу, спреїв. Далі я використала вирубну серветку та декоративну гілочку, щоб обіграти круглий елемент скетчу. Та доповнила квіткову композицію із саморобних квітів чіпбордовими вензелями, які нагадують мені підводні квіти та мушлі. Підтримала морську тему декоративним піском, мушлями та зірочками з чіпборду.






 В роботі я використав фон і набір рамок




      Для листівочки використала:  Набір рамочок 14,   Набір троянд

Надихайтеся, творіть, показуйте свої роботи) Чекаємо до 10 березня.



2 коментарі:

  1. Дуже цікавий скетч! Роботи дизайнерів дуже різні, але неймовірно прекрасні!

    ВідповістиВидалити
  2. Дівчата та Ігор, роботи неймовірно гарні...Дякую за натхнення.

    ВідповістиВидалити

Залиште свій коментар