пʼятниця, 26 лютого 2016 р.

Завдання 33. Дошка натхнення

Доброго вечора!

Сьогодні у нас яскрава, таємнича, навіть трохи містична дошка натхнення. 
Вам подобається?
Нам дуже!

Сподіваємось, вона пробудить і Вашу уяву, надихне на творчість.




Запрошений дизайнер Вікторія Петренко

Дуже красива дошка натхнення, навіть чарівна. Вона надихнула мене створити ось таку трохи сюрреалістичну чи іншопланетну листівку із блакитними кульбабками, квітами та шестернями. Я використала палітру, зірочки, кульбабку і краплі роси. Саморобний фон із спреями та прозорим глянцевим текстурним гелем, саморобні квіти, вирубка. Чіпборд вкритий перламутровими спреями та прозорою пудрою для ембосингу.



Така кольорова дошка надихнула мене на створення листівки,яка віє весною.Для цього я використав набір чіпборду флора


                                                 

                                                                       



 

Наша доска пронзила меня своей палитрой сразу, когда я увидела ее. Казалось, что весна резко ворвалась в эти фотографии и сместила зимушку.
 Какого же было мое удивление, когда само Лето ворвалось в мою жизнь внезапно неделю назад! )) И как после моря не собрать вот такой мини холст о себе в мгновения, когда точно знаешь, что Счастье есть!

Наша цікава дошка надихнула мене на листівочку з  вітаннями) Такі смачні кольори ммммм)))) Кольори крокусів, бузку і неба на заході сонця весняним вечором)








Орися
Наша дошка надихнула на створення двох весняних листівок



Використано фон , гілочки з набору, гудзики 

1 коментар:

  1. Яка палітра класна))) і роботи дизайнерів такі весняні, яскраві, просто супер)

    ВідповістиВидалити

Залиште свій коментар