середа, 2 березня 2016 р.

Кулінарні історії Натхнення від Ігора Сідлецького

Привіт!

Сьогодні з вами, Ігор Сідлецький, буду надихати вас на створення чогось прекрасного!
Я от фанатію від усього що звязане з кулінарною тематикою, тому сьогодні я вам покажу свою кулінарну пару.
І так вас надихати будуть моя кулінарна книга, і тег.
А ось і сам записник...



мені дуже подобаються рамочки, ну а ця рамка дуже вдало прилаштувалась до мого записника,



Ну а тепер черга мого тегу.


Взагалі люблю робити теги на різні тематики, і на кулінарну тему також не виключення,
в роботі дуже гарно дивиться ця гілочка,


а також дуже люблю використовувати негативи від чіпборду, їх у мене велика коробочка назбиралась, і я їх дуже люблю.


Дякую за вашу увагу,до зустрічі!

З вами був Ігор




9 коментарів:

  1. ВАУ) який смачнезний кулінарчик))) супер, такий яскравий та мега апетитний)

    ВідповістиВидалити
  2. Чудова неймовірна пара)!!! Кольори такі теплі та яскраві, погляд не можна відірвати))))

    ВідповістиВидалити
  3. Ух красота. Мне очень-очень тежик понравился!

    ВідповістиВидалити
  4. Такая солнечная позитивная работа! Очень здорово!

    ВідповістиВидалити
  5. ігор просто молодець, такий соковитий і сонячний кулінарчик, яскравий і позитивний :)

    ВідповістиВидалити
  6. ігор просто молодець, такий соковитий і сонячний кулінарчик, яскравий і позитивний :)

    ВідповістиВидалити
  7. Дівчата,дуже дякую за теплі слова,це дуже приємно!Буду старатись надихати вас надалі.

    ВідповістиВидалити

Залиште свій коментар