неділя, 13 березня 2016 р.

Пастельні мрії. Натхнення від Орисі.

Доброго дня усім Вензеликовим читачам!!!

Я,  Орися,  хочу привітати вас з довгоочікуваною весною і надихнути своєю пастельною роботою на роздуми про мрії. 
Як людина практична я усвідомлюю, що не варто думати і мріяти про те, чого в тебе ніколи не буде, бо це лише відбирає енергію та змушує зайвий раз розчаровуватися. Але з іншого боку саме ось цей дискомфорт, що я відчуваю, розглядаючи своє життя і порівнюючи його зі своїми мріями, якраз змушує мене рухатись далі. Тож для мене мрії — це щось, безперечно, корисне і навіть просто необхідне, я без них не можу, і, отже, сьогодні в своїй роботі розповім про найпотаємніше — про мої мрії.


 Чипборд заембошений білою пудрою та покритий кракелюром
 
 
Гарних вам мрій!!!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Залиште свій коментар