середа, 13 квітня 2016 р.

Великоднє СП. Етап 2 - ОЕ Гілочка.

Доброї ночі, друзі!

Продовжуємо готуватися до Великодніх свят.
Другий етап нашого СП - обов"язковий елемент - гілочка. В роботі може бути присутня гілочка верби, або будь-яка інша)
Продолжаем готовиться к Пасхе. Второй этап нашего СП - обязательный елемент-веточка. В работе может присутсвовать веточка вербы, или любая другая.


Попередній етап з обов"язковим елементом-зайчиком ось тут

Щоб взяти участь в СП, потрібно небагато:

1. Бути постійним читачем нашого блогу.
2. Повісити банер етапу собі на бічну панельку (з посиланням на пост у нашому блозі).
3. Опублікувати свою роботу з обов"язковим елементом окремим постом.
4. Додатися в лінки до 7 травня (таким чином, на виконання роботи з першого етапу часу у вас буде найбільше, а останній етап, запланований на 26 квітня, буде тривати 11 днів).

Лінки кожного етапу будуть відкриті до кінця СП - 8 травня, коли ми виберемо кращі роботи у кожному з 4 завдань і розіграємо головний приз серед тих, хто візьме участь в усіх 4 етапах.
Правила участия:
1.Быть ПЧ нашего блога.
2. Повесить баннер СП себе на боковую панельку (с активной ссылкой на пост в нашем блоге).
3. Опубликовать работу с обязательным элементом отдельным постом.
4. Добавиться в линки до 7 мая.
Линки каждого этапа будут открыты до конца СП - 8 мая. Лучшие работы будут выбраны среди участников каждого из 4 заданий, и один главный приз разыграем среди тех, кто примет участие во всех 4 этапах.

А тепер - до натхнення!

Привіт,знову ми з пасхальними роботами.Цього разу я зробив тег,використовуючи чіпик лозурамочку,крілика



Орися


У меня получилась открытка в весенней палитре с фоновым чипбордом решеткой, веточкой, вьюнком из набора и веточкой из набора. Некоторые веточки я покрыла пудрой для эмбоссинга.



Анна Федоряка
Для второго этапа проекта я приготовила топперы для куличей, которые пользовались мега успехом в прошлом году! ))
Парочка вместе:
Топпер с бельчонком с одной стороны.
Оборотная сторона с новинкой- чипом цветочком 05:
Топпер с гусыней, где живут красивейшая рамочка 86 из последнего релиза "Вензелик" и писанка 08:
И его оборотная сторона с использованием негатива от чипборда "Заборчик 01" и бабочкой.



8 коментарів:

  1. Чудові роботи.
    А скажіть, банери кожного етапу потрібно на бокову панельку? І ще запитання, чому потрібен окремий пост на кожне запитання? До чого я веду. В мене є два теги, які я зробила на перший та другий етап. Але я хотіла би їх опублікувати в одному пості, бо я зробила фото, де теги разом. Так не можна?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Банер можна один. Пости окремі, оскільки будуть обиратися кращі роботи по кожному з етапів окремо. Зрештою, Ви можете показати обидві роботи в одному пості, але в цьому пості крім цих робіт в жодному разі не повинно бути інших робіт, крім робіт по СП.

      Видалити
  2. Почему же вы по-русски не дублируете? Я вот ничего не поняла...

    ВідповістиВидалити
  3. Чудові роботи! Неймовірні! Я в захваті!!! роздивлялась усі деталі дооооовгий час)))

    ВідповістиВидалити
  4. Який гарний СП! І другий етап не менш цікавий ніж перший. В мене таке ж питання як і в Каті: банери кожного етапу потрібно на бокову панельку?

    ВідповістиВидалити

Залиште свій коментар