понеділок, 25 квітня 2016 р.

Натхнення від Ігора Сідлецького

Привіт, скрапери!

Сьогодні знову звами Ігор!
І як завжди я прийшов вас надихати, сьогодні це буде кулінарія!
Напевно я вже вас замучив з нею, але чогось ця тематика мені дуже подобається, а вам?
Мені дуже цікаво буде почути, чи ви щось кулінаре робите? Обовязково відгукніться в коментарях!
Ну і час прийшов до робіт - і знов це теги.



ну,як вам початок?це ще не все,



Ну не можу я жити без цих кулінарних няшок.
Дякую дуже, що заглянули!
З вами був Ігорко!

5 коментарів:

  1. Какой молодец! Безумно аппетитный и сочный тежик вышел!

    ВідповістиВидалити
  2. Такой сочный и яркий тег получился! Очень красиво!

    ВідповістиВидалити
  3. Очень красивая работа! Тежик яркий и интересный!

    ВідповістиВидалити
  4. для меня загадка куда теги вообще применять, но они мне нравятся))

    ВідповістиВидалити
  5. Очень милые тежики)))) Такие яркие и по домашнему теплые))) Загляденье!!!!!

    ВідповістиВидалити

Залиште свій коментар