неділя, 3 квітня 2016 р.

СП "Шестерні".Заключний етап - Обкладинка.

Доброї ночі!

Останній етап нашого СП - обкладинка.
Цей етап триватиме до 13 квітня. Підсумки всіх попередніх етапів будуть оголошені в останньому пості. Надихайтеся, і чекаємо Ваших робіт!
Будемо нагороджувати кращі розвороти з кожного етапу (Ви ще можете додавати Ваші розвороти до кожного з етапів, лінки відкриті), а також кращі альбоми. А всі учасники, хто брав участь у всіх етапах, отримають приємні бонуси від майстерні "Вензелик".


Сьогоді прийшов час останнього етапу нашого СП. У мене вийшла ось така обкладиночка. На днях ви зможете побачити зібраний альбом в моєму блозі.
Використала чіпборд із наборів  Набір стімпанк 03 і Набір стімпанковий з годинником








Привіт,ось і прийшов цей день,день остайнього етапу-обкладинка.
Довга була ця дорога,але ми разом з вами все пройшли,і ось моя обкладинка!!

Щось мене потягнуло на круги,і в роботі використав мега круті круги ,а також різноманітні шестерні,Шестерня 01 ,Набір шестерень а також мій улюблений написOur memories


Дякую за увагу,і звісно дуже дякую, що ви з нами пройшли цю дорогу!!

5 коментарів:

  1. Не можу додати роботу в лінки, кидаю посилання на етап тут: http://hryzantema.blogspot.com/2016/04/blog-post_92.html

    ВідповістиВидалити
  2. http://svetleachok.blogspot.com/2016/04/blog-post_13.html и я добавлюсь в коментарии))

    ВідповістиВидалити
  3. У меня альбом готов, доделывала сегодня в срочном порядке. Но когда сфотографировать?.... Раньше субботы наверное не получится, плохо что этап решили среди рабочей недели закончить.... Это не вам в упрек, это моя невнимательность.... В общем буду рада если подождете с оглашением пару дней

    ВідповістиВидалити
  4. У меня альбом готов, доделывала сегодня в срочном порядке. Но когда сфотографировать?.... Раньше субботы наверное не получится, плохо что этап решили среди рабочей недели закончить.... Это не вам в упрек, это моя невнимательность.... В общем буду рада если подождете с оглашением пару дней

    ВідповістиВидалити
  5. А здесь мой альбомчик: http://lifeadorable.blogspot.com/2016/04/blog-post_8.html

    ВідповістиВидалити

Залиште свій коментар