неділя, 15 травня 2016 р.

Мрійлива листівка. Натхнення від Юлії Гаєвської.

Хелоу эврибади! Готовы вдохновляться?? Я принесла вам очередную порцию ярких красок!
Не знаю как у вас, а у меня за окном шикарная погода, поэтому я сегодня обязательно прогуляюсь пару часиков, а природа поделится со мной какой-нибудь идеей.
Ну, это позже, а сейчас...

Привіт всім! Готові до натхнення?? Я принесла вам чергову порцію яскравих кольорів!
Не знаю як у вас, а у мене за вікном шикарна погода, тому я сьогодні обов'язково прогуляюся кілька годин, а природа поділиться зі мною якоюсь ідеєю.
Але це пізніше, а зараз...



Открытка с шейкером, впервые делала его с сизалькой внутри. Этот приемчик я подглядела в журнале, и он мне на деле таки очень нравится! Еще внутри бисер и акриловые хлопья.

Листівка з шейкером, вперше робила його із сизалькою всередині. Цей прийомчик я підгледіла у журналі, і він мені на ділі таки дуже подобається! Ще всередині бісер та акрилові пластівці.


 Соты я покрыла деко глазурью и присыпала глиттером, остальной чипборд оставила как есть.

Соти я покрила деко глазур'ю та присипала глітером, інший чипборд залишила як є.


У меня на сегодня все. Хорошего вам настроения!

У мене на сьогодні все. Гарного вам настрою!





Немає коментарів:

Дописати коментар

Залиште свій коментар