субота, 25 червня 2016 р.

Кантрі-листівка від Ігора Сідлецького

Привіт,сьогодні я вам покажу, і навчу як створити кантрі листівку!

Дуже люблю такі вінтажні-кантрі листівки,надихаюсь ними на щось нове.
Ну що,приступимо до справи? 
Ось така підглядалка, готові?
І так,1 крок
Потрібно підготувати заготовку, (в мене це крафт-картон) і різноманітні кусочки скрап-паперу (обрізки обовязково!).


Крок 2
Підготуємо чіпборд до роботи,я переважно тоную його,а які ще є методи перетворювання чіпборду, ви можете глянути у нашому блозі!

Крок 3
Використовуючи різноманітні штампи і чорнила, штампуємо фон.
Я використовуван не тільки фонові штампи!

Крок 4
І ось завершальний етап,складаємо композицію,клеємо і додаємо різних цяткок,бризгів і потертостей (умм як я люблю потертості, а ви ?)


От і все листівка готова,тепер покажу вам її,готові?

 Ну і  трішки деталей !!!



Ну от і все!
З вами був Ігор !
До зустрічі!


4 коментарі:

  1. Дуже гарна листівка! І в мене питання - де ви купуєте крафт картон? Бо шукаю по всій Україні, не можу ніде знайти.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую,картон я купую у наших Львівських крамничках.

      Видалити
    2. Дуже дякую,картон я купую у наших Львівських крамничках.

      Видалити

Залиште свій коментар