субота, 1 жовтня 2016 р.

Осіннє натхнення з Адріаною

Привіт чіпомани.
З вами моє улюблене вітання і я Адріана. Ну як вам смакує ця осінь? А ви бачили що неймовірний художник за вікнами витворяє дива. Щоночі він приходить розфарбовувати листочки і до ранку вони вже багряніші. Ловіть ці миті і обов*язково діліться з нами емоціями. А я наразі поділюся з вами осіннім тежиком до (аж дивно) осіннього подаруночка.
Гайда до перегляду.
 Тежик бажає аби в того, хто його отримує завжди було багато прибагато щастя, як зерняток у гарбузі. Посмакуємо детальками:

 Бачите цей чіп завитки? Ото коли я його намалювала я думала робити якісь містичні щупальця і робити космічну листівку з ним. А фіг. Ідеально ці загрогулінки (аскариди, як сказав мій чоловік) підійшли до гарбузиків (намалюю нам на наступний рік гарбузики у форматі чіпика, хто хоче пишем в коменти).
Ну що ж. Наче все показала. Хочеться побажати вам усім не лише яскравої осені, але й яскравої творчості. Творіть з Вензеликом. Коментуйте цей пост (мені буде мегаприємно почитати вас, та і ви отримаєте нагоду стати коментатором місяця).
Люблю цілую. Ваша Адріана.
Адріана (Anairda Kashef)

1 коментар:

  1. Яка осіння краса))) Тежик неймовірний, з таким осіннім настроєм і шаленим позитивчиком))))

    ВідповістиВидалити

Залиште свій коментар