пʼятниця, 4 листопада 2016 р.

Натхнення з Адріаною.


Привіт.  З вами (як ви зрозуміли з заголовку) Адріана
І прийшла я до вас показати натхнення до нашої листопадової дошки натхнення. І натхнення не просто, а з секретиком. Йдемо чіпоманити разом.
Це шматочок листівочки яку ви вчора могли бачити в моєму Інстаграмі.

А це те чим була листівочка до того, як я почала феячити з фарбами і стреями над нею. І вам не здається, шкельця з розбитої пляшки тут таки присутні. Йдемо дивитися:
 Обожнюю фотографувати і роздивлятися ракурси роботи.
Футлярчики чіпика також йдуть в роботу. Не пропадати ж добру.
 Квіточка колись була сережкою, до речі. А ви юзаєте всякий хлам у роботах?
І сама красуня - листівочка.
Сподіваюся вам сподобалося моє натхнення і я чекаю на ваші роботи у нашому завданні.
Всі мої роботи для Вензелика ви можете переглянути в Інстаграмі під хештегом

#адріася_для_venzelyk .  Якщо  ж ви юзаєте наші чіпики не забувайте нас тегати і зможете виграти файні призи  #venzelyk .
А ще у нас набір в ДК. Чекаємо на ваші заявочки. З нами чіпоблудно і весело.

Гарного вам дня та настрою з вами була Адріана


3 коментарі:

  1. круто! Я от вчора роздивлялася і не могла зрозуміти, що за квітка :)

    ВідповістиВидалити
  2. Адріась дужееееееееееееееее круто!!!! не догадалась, що то шкло)))))))

    ВідповістиВидалити
  3. Веселенькая открытка, очень здорово!

    ВідповістиВидалити

Залиште свій коментар