середа, 21 грудня 2016 р.

Зимове натхнення від Олени. Інтерв'ю з дизайнером.

Всім привітики!
Віднедавна стала частинкою прекрасної та позитивної команди, 
можна навіть сказати Вензеликівської сім'ї))))
І тому, ще одна з моїх мрій здійснилась, як у казці - всі дива перед святами)
Хочу з вами познайомитись і розкажу пару слів про себе.
Мене звуть Олена Базюк, я українка і проживаю у гарнезному місті Львові.
Приїжджайте, на свята у нас прекрасна атмосфера - різдвяні ярмарки зі смаколиками, 
колядки, вертепи і багато всілякої святкової краси.
З коханим чоловіком виховуємо маленького і дууууже допитливого синочка, 
такого 100% "чомучку"))))
За спеціальністю я економіст і працюю по напрямку, але душа хоче і потребує мистецтва)
Ще змалку ходила на усілякі творчі гуртки. І так, як батьки ніколи не заперечували, 
а тільки підтримували мої вподобання, то куди я тільки не записувалась :
танці - аж 7 років (мабуть туди ходили практично усі), 
ще був якийсь шкільний гурток типу "зроби сам", ліпка з глини (було дуууже цікаво),
живопис, художня школа (якщо відверто, то було трохи нудно), 
курси дизайну і моделювання, уроки шиття
(виявилось, що шити я не люблю, тому уроки шиття завершились дуууже  швидко)).
Може я ще щось і пропустила, вже не пригадаю...)))
І в результаті  - скрап, який поглинув мене повністю і зараз не уявляю себе без цього хобі.
Вже майже 2 роки я роблю різні витворялки, скрапшопінгую і просто релаксую).
Обожнюю творити для друзів, сім'ї  і, звичайно, для себе. 
Робити подарунки, які запам’ятаються, будуть особливими та з любов'ю. 
Люблю різні стилі, пробую та експериментую, але мабуть найбільше люблю шеббі шик, вінтаж, втілення стилів бохо, еко та рустіка, а також мікс медіа і CAS...
Хоча спробувати хочу усі)

А тепер буду вас надихати.
І моє натхнення зимове, для веселої та святкової пори.
Коли можна покататись на ковзанах, лижах, дошці чи санчатах.
Прекрасне та мегапозитвне заняття  для всієї сім'ї)))
Вперед)))
А для роботи використала ось такі класні чіпики Санчата та набір Подарунків.



І з цією листівкою в думках був завжди ось цей віршик з дитинства)

Білі мухи налетіли, — 
Все подвір'я стало біле. 
Не злічити білих мух, 
Що летять, неначе пух. 
- Галю, Петрику, Кіндрате, 
Годі, ледарі, вам спати! — 
І побігли до санчат Галя, Петрик і Кіндрат. 
Всі з гори летять щодуху, 
Щоб впіймати білу муху, 
А санчата їм усім 
Змайстрував старий Максим.
(Рильський М.)

Дякую, що заглянули до нас.
Творіть в задоволення!

Використані матеріали:
Подарунки 03
Сани 05


2 коментарі:

  1. Леночка, ты такая открытая и позитивная - это читается в каждой строке!)
    Отличная работа!))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Натали, спасибо тебе огромное, моя дорогая!!! я очень рада!

      Видалити

Залиште свій коментар