четвер, 8 грудня 2016 р.

Натхнення від Катерини Супрун. Інтерв'ю з дизайнером.

Всiм привiт!  

Я нещодавно стала частиною цiєї привiтної ДК i прийшов час розповiсти про себе: мене звуть Катерина Супрун , моє життя суцiльна творчiсть - я працюю художником, створюю декорацiї, займаюсь дизайном виставок, а вдома я скрапер та мiксмедiйник.  Художньої освіти я не маю, але я дуже швидко вчуся, а сучасні інтернет-ресурси залюбки мені в цьому допомагають. Цiкавий факт про мене: я проводила бiльше мастер-класiв на початку свого творчого шляху, нiж зараз, тодi я майже нiчого не вмiла, але все ж цього було достатньо. Це був квілінг, декупаж, кардмейкінг, ліплення... Та знайшла я себе у мікседмедіа!
Найсильнішим натхненням для мене є музика. Сама я не граю, але батько з дитинства виховав з мне меломана. Якщо я в навушниках і з пензлем/ножицями в руках- значить усе буде ART! Мабуть тому iз усiх стилiв я найбільше люблю гранж, стiмпанк та вiнтаж, але звичайно, ними не обмежуюся. 
Про це рiдко говорять, але я думаю, що я не вийняток - скрап для мене подiляється на два типи "на замовлення" та "для себе". Так от з першим в мене був пов`язаний один екстримальний досвiд: зробити альбом за добу. Це був виклик для мене - чи зможу, чи не пiдведу замовника?! Азарт та досвiд мене не пiдвели, на мою радiсть альбом вийшов дуже гарний) Менi буде цiкаво почитати, про вашi екстримальнi замовлення, подiлiться ними у комнетарях.
На останок про себе хочу сказати - я дуже вдячна долi, за те, що подарувала менi улюблену справу, я хочу в майбутньому вiдкрити свою майстерню (космос уже закиданий моїми повiдомленнями!), щоб зробити скрап справою свого життя.

А тепер переходимо до новорiчного релiзу чiпбордiв - то цiлий вибух натхнення, яким я iз задоволенням з вами подiлюся!
Святковий настрий, звичайно, не піднiметься без вiтальної листівки. Для її виготовлення я використала трафарет iз нового релiзу. Не можу не сказати, що трафарети майстернi Вензелик особливо високої якостi. Вони виготовленi з еластичного товстого прозорого матерiалу, з ним зручно працювати знову i знову. Не хвилюйтеся -  нi мастихiн, нi грубi структурнi пасти його не пошкодять. Рекомендую!
У центрi композицiї головний символ наступного року - пiвник , бiля якого кружляють снiжинки з цього чудового хiтового набору 


Новорiчнi конверти для особливих поздоровлень з особливим коштовним чiпбордом з набору "Флора" та ажурними снiжинками та подарунками .


Дякую за увагу та приємних вам приготувань до Новогу року!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Залиште свій коментар