вівторок, 10 січня 2017 р.

Мінімалістичний віночок. Натхнення від Євгенії.

                                                                                Привіт друзі!

Сьогодні з вами я, Чунис Євгенія, з скромним мінімалістичним і дуже світлим віночком, який вперто не хотів фотографуватися :), оскільки моя маленька фотозона не вміщала його габарити, а він  ніяк не хотів нікуди примощуватись ...



В нагоді мені стала велика сніжинка, бо  самими маленькими в великій роботі не обійтись :) ( але у нас  в магазині є і більші :))



І санчата з Миколаєм ...чи то Сантою, який мчить до нас на своїх чарівних оленях .






Дякую, що були зі мною!



Використані матеріали:


              Сніжинка 04
        Набір сніжинок 06
            Новорічні олені

7 коментарів:

  1. Женя, смотрю за твоими работами в инстаграм... Просто потрясающие работы!!! Всегда нежно и изысканно!!! И я всегда наслаждаюсь их просмотром! Спасибо!

    ВідповістиВидалити
  2. І мені подобається, ніжний, затишний, спокійний...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, комусь можна і наживо подивитись :)

      Видалити
    2. Ти головне подовше не знімай, може і виберусь в гості

      Видалити
  3. Добрый день! Действительно полезняк! А то сколько не лазишь по нету сплошное бла бла бла. Но не тут, и это радует!
    Извините конечно, но теперь о самом главном! Хотела рассказать всем про мужские причёски в стиле панк, и к тому же стрижка удлиненное градуированное каре с челкой фо..., а так же прически с косичками фото и в конце-концов есть ещё модные стрижки подростку.

    ВідповістиВидалити

Залиште свій коментар