четвер, 19 січня 2017 р.

Натхнення від Катерини "Міні-альбом + відео МК по декоруванню коробочки"

Доброго дня всім майстриням! 
З вами сьогодні я, Катерина Супрун, і в мене для вашої уваги круглий міні-альбом з коробочкою.






За основу для сторінок альбому я взяла круглі заготовки, на які я нанесла грунт та фарби-спреї, а після висихання  - чорну структурну пасту через трафарети.









Як гарно виглядають чіпборди на контрастному фоні! Більшість чіпіків, хоч вони і на ботанічну тематику, я пофарбувала чорним акрилом та рожевим спреєм-хамелеоном.
Цей крихітка-альбом не міг залишитися без хатинки, тому я змайструвала йому коробочку.
Що я для цього зробила:





А по декоруванню кришки цієї коробочки я  створила МК. Приємного перегляду!



Використані матеріали
Весь флористичний чіпборд ви знайдете у розділі Новинки серпня

Дякую за увагу!







5 коментарів:

Залиште свій коментар