неділя, 22 січня 2017 р.

Новинки січня !!!

Доброго недільного дня, друзі!

Сьогодні у нас великий і яскравий пост, адже у нас купка новинок! Феї з ДК вже натворили краси і готові презентувати нові чіпи в роботі!

Всі товари з нового релізу зібрані у розділі "Новинки січня" і продаватимуться зі знижкою 10%  до 15 лютого.

Але це не всі новини! Тепер у нас оновлений сайт, з розширеними можливостями. Сподіваємось, він вам сподобається;)

Відтепер кожного місяця у нас буде знижка 5% на один з розділів каталогу, на додачу до новинкових знижок.

А також хороша новина для наших постійних і нових покупців! Ми збільшуємо накопичувальні знижки. Тепер вони будуть такими:
при загальній сумі покупок від 500 грн - 5%,
 від 1000 - 10%,
від 2000 - 15%,
 від 3000 - 20% назавжди.

Це ще не всі приємні новини, які нас чекають найближчим часом)
Приєднуйтесь до сім'ї Вензеликоманів, з нами натхненно!

А тепер власне презентація релізу від наших золотих ручок:

Орися

Рамка 102 та напис                                       Рамка 104                            
Рамка 102Рамка 104

      Скоро вже буде період інших подарунків :). Тому наш реліз налаштовує на романтичний лад і ніжні почуття!
В роботах я  використала  фонові чіпи -  вони такі милі, тримаючи їх в руках в голові народжується безліч ідей ( а може це чарівний реліз?!) Спробуйте!








Фон 44                                                    Фон 45

 


Цей реліз надзвичайно романтичний і вишуканий) Я обрала для роботи фон з тендітних сердечок Фон 47. Чіп прекрасно витримує фарбування,запікання і інші "знущання";)


Шикарнезний реліз, романтичний та вже з весняним настроєм і натяком на тепло)))



Фон 42                     Набір рамок 103
Фон 42Набір рамок 103

Адріана
Мені було дуже цікаво та захоплююче створювати цей реліз. В ньому є як мої фаворити, так і якось випадково намальовані чіпики. Більш детально я про це розповідаю у відео.

Ніжна листівочка з ажурним чіпиком-сердечком. Що може мімімішнішим до дня закоханих. ну ще плюшевий ведмедик і подарунок готовий.
Я розповідала, що фонові чіпики - мої улюблені? В наступній валентинці з трохи у трохи не валентинівській палітрі я використала мої улюблені фонові чіпики:
Використані чіпики:

3 коментарі:

  1. Чіпики чудові. А роботи - ну навіть не знаю що сказати, всі просто надзвичайні, цікаві, вишукані.... Просто нема слів.

    ВідповістиВидалити
  2. Я просто в захватi. Релiз I роботи дiвчат це щось неймовiрно нiжне та надихаюче))))

    ВідповістиВидалити
  3. Дякуємо дівчата))) Раді, що вам подобається, чекаємо на ваші творіння в завданнях)

    ВідповістиВидалити

Залиште свій коментар