вівторок, 14 березня 2017 р.

Вухаті результати та новинки.

Привіт чіпомани. 
Всіх зайців перерахували? До вас прийшла я - Адріана і хочу вам розказати яку ж кількість вухатих я намалювала, оголосити переможця, роздати знижки і показати новинки. Вйо до справи!
Але спершу покажу вам картинку з нашими новинками:


Якщо чесно, то зайчиків я не рахувала. Намалювалася їх якась кількість... Дякуючи вам я тепер знаю скільки, можливо. Але їх ТРИ. Мімі, Микола і миле зайченя. Я собі ось думала що ніхто не здогадається моєї хитрості, але читачі у нас дуже розумні і вас виявилося декілька.
Дівчатонька ви - мегамолодці. Кожен за вас отримує знижку 10% (вкажіть  "три зайчика" коментарем до замовлення і знижка ваша)
А кому ж дістануться зайчики зараз скаже Рендом:
Юля, щиро вітаю. Отримуєш зайчиків і знижечку 20% для додаткового замовлення замовлення (вкажи будь ласка про це в коментарі до замовлення).

Дитяча тема мене захопила і я наваяла всякі милі штучки в дитячі альбоми, або листівочки для діток. Гайда до перегляду.
Милі написи тежики завжди згодяться.
При створенні альбомів завжди бракує всяких милих штучок. Їх я і намалювала
Скрепки стануть доречними в альбомі як для хлопчика так і для дівчинки:
І сліди від тьопів. Мімімішність зашкалює:
Перше купання це завжди зворушливо і ми стараємося зберегти цей момент у фото. А для того аби ваші сторіночки з водними процедурами виглядали красивющо я створила планшеточки з декором. Як завжди у двомовному варіанті: буль буль
Але не дитячою темою єдиною... Я дуже люблю всілякі різні узори. Ви мабуть також. В процесі пошуку форми на планшеті створився мені доволі цікавий набір:
І рамочки які стануть родзинками ваших робіт:
 А також вензелі у стилі рамочок:
 Сподіваюся кожен зміг знайти щось цікаве для себе. Мені дуже цікава ваша думка про мої старання і я буду вдячна якщо ви поділитеся нею в коментарях. Знайти наші новинки ви можете в магазині у розділі 
Залишайтеся на зв*язку, я вже домальовую милих левенят та кошенят. До скорої зустрічі і натхнення вам.


3 коментарі:

  1. Вiтаю Юлю) релiз дуже цiкавий))) менi сподобались в'язанi мотиви

    ВідповістиВидалити
  2. Если честно, так и не поняла. Вопрос звучал так: Сколько всего зайчиков в нашем новом релизе? Не сколько видов разных заек, а всего. Ну и ладно

    ВідповістиВидалити
  3. Я від щастя пригаю на стільці!!!))))))))))
    Величезне дякую!!!)

    ВідповістиВидалити

Залиште свій коментар