середа, 19 квітня 2017 р.

Натхнення до кулінарного завдання від Євгенії

        Всім привіт!

Сьогодні   творити щось кулінарне  з вами буду я, Чунис Євгенія.

Як завжди буває : "Сапожник без сапог" - це я про кулінарну книжку в себе дома. От і вирішила зробити для себе, таке буває. Довго думала, як зробити, щоб менше переписувати з старої :) . Вирішила , що це буде формат на кільцях,  і переписувать не доведеться, акуратно обрізала, скористалась діроколом і вуаля, яка я розумничка... Але не так сталося, як гадалося :)
Книжка вже помандрувала з моєї хати , але вам покажу :) декілька фото, які встигла зробити.



Розмір солідний, оскільки стара мала листочки формату А5


       






Допоміг мені наш чіпик 


Додавайте ваші  кулінарні шедеври до завдання Кухня
Дякую, що були зі мною!




Немає коментарів:

Дописати коментар

Залиште свій коментар