середа, 16 серпня 2017 р.

Бірюзове натхнення з Sveta Udelis.

Всим привіт!
З вами Sveta Udelis, і сьогодні я буду дихати бірюзовою свіжістю). Запрошую і вас освіжитись моїм натхненням.
 Справа в тому, що син моєї подруги одружується, і весілля, як ви вже здогадалися, буде в біло-бірюзових кольорах. І мене попросили зробити деякі прикраси.





 Ці кольори так мене надихнули, що одразу ж, вслід за прикрасою для скарбнички народилася ця листівочка, але тут вже я додала золото.





В роботі, звісно, чудовий чіпборд від Вензелика:



Дякую, що завітали, сподіваюся, вам сподобалось). До нових зустрічей).

2 коментарі:

  1. Света, очередной шедевр!!! ОЧень круто! Нежно, стильно. Я от декора (или это рамка или что) просто в восторге.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо большое, Наташенька, очень приятно).

      Видалити

Залиште свій коментар