понеділок, 25 вересня 2017 р.

Завдання №59.

Привіт друзі. 
Як ваша осінь? Подіставали теплі пледи і придбали кориці з гвоздикою для глінтвейну?
Ловите теплі промінці та консервуєте у своїх спогадах красу яку творить природа?
Хочемо аби ця осінь для вас була милою та затишною, як і палітра нашого завдання №59.

А наша дизайн команда підготувала для вас таке натхнення:

Sveta Udelis
Наша дошка надихнула мене заскрапити одну з моїх найулюбленніших фоток.
Взагалі мені якось ніяково робити холсти чи сторінки з моїми фотками, але є такі, що дууууже подобаються і я не можу встояти.



В роботі чудовий чіпборд від Вензелика:


Катерина Супрун
 Привет всем! Яркий период осени до наступления холодов я очень люблю, он своими насыщенными красками вдохновляет на эксперименты, как и наша палитра к новому заданию.
Моя открытка ко Дню учителя с самодельным фоном. Его я создала с помощью трафарета и прозрачного гель-медиума. Акварельные переходы в этот раз делала не спреями, а разведенной водой акриловой краской. Эффект идентичный. А дальше - яркий оранжевый акцент. Он обязательно должен быть в работах к этому заданию!
Чипборд, который я использовала:
Набор флора Листочек Надпись Трафарет


  Орися 
Яскраві барви осені надихнули мене на створення листівки із чорнобривцями. Тепла осінь.  Розплющуєш очі – і переді  мною на городі  ціла галявина маленьких жовтогарячитх чорнобривців. Одразу згадуються українські народні пісні, теплі бабусині руки, що сплітають з чорнобривців ніжний віночок. 



Використано чіпборд: Набір флора Набір кіл Набір флора


Олена Базюк

Люблю осінь...за її спокій, шелест, ніжне тепло і яскраві барви)) І наш мудборд неймовірно надихаючий та емоційний, буйство осінньої палітри)


Використані чіпики: Набір "Колючки" Листочок Набір флора


  Чунис Євгенія
 З такою теплою осінньою дошкою мені хотілось створити щось ... за межами звичайного поняття осені, щось осінньо-фантастичне!




Використала чіпики
ГЕОМЕТРИЧНИЙ НАБІР 02 НАБІР СТІМПАНК 02 НАБІР СТІМПАНК 04 ФОН 30


Сподіваємось, ми змогли вас надихнути. Чекаємо на ваші робота до 25 жотня та нагадуємо, що переможець отримає знижку 30% , запрошення подизайнити з нами та сертифікат на 150грн, для покупок  у нашому магазині. Рендом також обере переможця, до якого поїде чіповий приз-сюрприз.
Бажаємо вам натхнення та чекаємо на ваші роботи.


4 коментарі:

  1. шикарна палітра!! І роботи команди неймовірно соковиті)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Жень, твій кракелюр просто вау!!

      Видалити
    2. Дякую, Маринко! Чекаємо твоє бачення нашої палітри ;)

      Видалити
  2. роботи дуже яскраві та насичені

    ВідповістиВидалити

Залиште свій коментар