четвер, 2 листопада 2017 р.

Натхнення металік від Sveta Udelis.

Привіт, творці прекрасного, з вами Sveta Udelis і моє металеве натхнення.


Тож, якщо ви зробили гарну фотку для ави, готуйтеся, я можу вас заскрапити)). Взагалі то, гарні фотки - то моя слабкість, не можу встояти, щоб не зробити з ними сторінку або холст.


 А ще  я подумала, що Прима скрапу повинна мати квіточки від Прими).
 Від початку роботи в мене був задум зробити життевий холст, щоб в ньому розкрити не тільки красу людини, але й все її життя, всі негаразди долі, щасття, біль, посмішку та сльози. Але як би там не було, життя прекрасне!
 Тож тут є і колючки й квіточки, добре й погане.





 Напевно нема потреби казати, що я пишаюся тим, що працюю з цією людиной в одній команді, та дуже щаслива, що взагалі її знаю.
Звісно, що цей холст не був би таким без неперевершаного чіпборда від Вензелика:




Дякую всім, що завітали, на все добре!

2 коментарі:

Залиште свій коментар